Oplæg til dialog om skoleåret 14/15

Skrevet i: Beskeder
Tags:

Kære forældre!

Det er endelig blevet tid til at løfte sløret for, hvilke tanker vi her på skolen, har gjort os omkring næste skoleår. Kort sagt ønsker vi at Margrethe Reedtz Skolen skal være den mest fantastiske friskole – for os alle. Hvordan denne plan nærmere skal føres ud i livet er en større snak, men i det nedenstående hæfte kommer vi ind på, hvordan vi tror at vi sammen kan tage de første skridt i den rigtige retning.

Det skal nævnes at dette hæfte er et oplæg til dialog og ikke den endelige beslutning. Vi vil med dette indspark vejre stemningen og ikke mindst give alle jer forældre muligheden for at komme med forslag til, hvordan vi sammen får lavet den allerbedste friskole!

For at kunne starte dialogen allerede i dag, har vi oprettet en profil til skolen på TagDel.dk, en digital platform, hvor I alle kan deltage i dialogen/debatten om skolens udvikling, når I har tid og lyst. I er selvfølgelig også velkommen til at deltage i dialogen på skolen, komme forbi til morgensamling, tale med bestyrelsen eller besøge os på kontoret.

Du finder vores TagDel-organisationsprofil på adressen: http://tagdel.dk/profiles/margrethe-reedtz-skolen

Du kan oprette en bruger; enten gennem facebook, eller ved at bruge en ganske almindelig e-mail adresse. Du kan oprette dig selv på TagDel lige her: http://tagdel.dk/users/sign_up

Vi opfordrer jer alle til at klikke ind på vores TagDel profil, når I er færdige med at læse hæftet. Ud fra vores oplæg til næste skoleår har vi nemlig fundet en række udfordringer, som vi håber I vil hjælpe os med at udforske. På sigt vil I også blive inviteret hen på skolen, til tema-aftener om specifikke emner, som er relevante for vores friskole. Det kommer I til at høre mere om efter emneugen.

Download hæftet som PDF her: “Oplæg til dialog om skoleåret 14/15”

Der er endnu ikke skrevet nogen kommentarer

Skriv en kommentar

Log ind
For brugere med adgang til at ændre på margrethereedtzskolen.dk, for SkoleIntra se menu-linket 'Genveje'