Vil du gå i 7. eller 8. klasse på en lille kreativ skole med et stort sammenhold?

Leder du efter et 7. eller 8. klassestilbud på en mindre skole, hvor der er fokus på at dyrke din sociale udvikling og at være kreativ, mens du følger de faglige mål årgangens klassetrin? Altsammen mens du er en del af et skolefællesskab på tværs af alle årgange fra 0. – 8.? Ja, så er Margrethe Reedtz Skolens overbygning lige noget for dig.

Vi tilbyder et skoleliv med en overskuelig hverdag i trygge rammer, hvor morgensamling, fælles bevægelsesaktiviteter og fællestimer for alle elever, er en del af skoleugen. Med fællessang, vores egen musikskole og årets store teaterproduktioner, vil man på vores skole ofte møde det musisk-kreative i skoledagen.

Vi tror på, at trivsel er en forudsætning for læring, hvilket vi ser, som én af flere fordele ved at være en mindre enhed med plads til, at man som elev kan være sig selv. Vi tror også på, at det ikke er mængden af timerne, men kvaliteten af timerne, der er afgørende for, hvad vores elever får med fra undervisningen, ligesom vi holder fast i, at en årlig lejrskole for alle elever har en værdi for alle på skolen.

Vores undervisning står mål med folkeskolen, hvilket du kan læse mere om i erklæringerne fra vores tilsynsførende.

Er du interesseret i at høre mere om 7. klasse eller 8. klasse på Margrethe Reedtz Skolen, kan du kontakte os gennem siden her eller ringe til skoleleder Morten Mosgaard på 28 40 66 95