Indskrivning og fælles-spisning på friskolen i Ryde

Torsdag den 16. januar 2020 holder vi indskrivning til kommende 0. klasse her på Margrethe Reedtz Skolen kl. 17.00-18.00

Til indskrivningen vil man møde børnehaveklasseleder Anette, bestyrelsesformand Nanna og skoleleder Henrik, som fortæller om skolen og der vil derudover være mulighed for at udfylde og aflevere en ansøgning om optagelse på Margrethe Reedtz Skolen til 0. klasse for skoleåret 2020 – 2021.

Til arrangementet kan man høre om vores bus, der bl.a. dagligt kører til og fra Vinderup, forældrebetaling, forældreengagement, klassestørrelser, samlæsning og meget mere.

Tag endelig børnene med, så de kan se klassen og opleve vores dejlige friskole!

Har I endnu ikke set skolen, men er nysgerrige på om det kunne være den rette skole for jer? Ja, så ring eller skriv til kontoret og book en rundvisning. Find kontaktinformationer her.

Efter indskrivning vil der være fællesspisning, som er gratis for alle deltagere ved indskrivningen.

Du kan tilmelde dig fællesspisningen ved at klikke HER