Invitation til indvielse af Rydes nyrenoverede gymnastiksal og omklædningsrum

Fredag den 4. maj kl. 16.00 vil det for første gang være muligt, at se resultatet af renoveringen af vores gymnastiksal og nye omklædningsrum her i Ryde.

Vi mødes i skolegården (eller aulaen afhængig af vejret), hvor 2 repræsentanter fra henholdsvis skolen og RHU vil klippe snoren. Herefter er der mulighed for at se faciliteterne, skoleleder Morten Mosgaard vil holde en indvielsestale og RHUs puslingehold vil lave en mini-gymnastikopvisning i dagens anledning.

I forbindelse med åbningen vil der være udstilling af de møbler, som er blevet bygget af gulvet fra den gamle gymnastiksal. Møblerne er lavet af hjemløse borgere, der holder til på Blå Kors Centret i Vorbasse.

Se billeder af møblerne på Dagbladet Holstebros hjemmeside: https://dagbladet-holstebro-struer.dk/vinderup/Hjemloese-har-lavet-moebler-af-gymnastiksalens-gulvbraedder/artikel/362622

Efter åbningen af gymnastiksalen er der traditionen tro åbent i Rydes fantastiske fredagscafé, hvor man er mere end velkommen til at blive hængende og nyde det gode selskab.

Vi ses på fredag!